Znam da često mislite da se vježbanjem bave zgodne cure s trbušnjacima koje na glavi imaju Reebok šilterice, a na vretenastim nogama superkratke hlačice. Stopala su im obuvena u najnovije, još ne nošene, tenisice. Zapravo, izgledaju kao da su upravo izašle iz solarija, a pričaju o znoju, teškom radu, repkama, dizanjima, mišićima… Od muške populacije vježbanjem se izgleda bave superzgodni tipovi koji nikad ne nose majicu, ali uvijek imaju kapice na glavi. Nadlaktice su im većeg promjera nego natkoljenice dotičnih curki, a dlake izgleda da nikad nisu ni imali…
To nisu fotke prosječnog vježbača već fitness modela, reklame napravljene da vas privuku u dvoranu. Nisu to neki imaginarni ljudi; oni su se svakako trebali gadno potruditi (uz pomoć malo sreće i dobre genetike) da tako dobro izgledaju. Lijepo ih je vidjeti i svaka im čast.
No, reklame često imaju kontraefekt, odnosno prosječnog „usera“ odbijaju zbog prejakog kontrasta. Majka dvoje djece u četrdesetim godinama s desetak kila viška, ne može se lako poistovjetiti s vitkim mladim tijelima zgodnih bodybuilderica…
Tanji je uspjeh biti jača od sile teže dok nosi vrećice iz trgovine, Marina je zadovoljna što se bolje snalazi u prostoru i ima osjećaj da joj se koordinacija popravila. Dora je zategla stražnjicu i izdužila noge, a Mladenka može uživati u skijanju jer je, zbog korektivnih vježbi, više ne boli koljeno. Dean je dobio na kondiciji (bavi se biciklizmom), a Dario je ojačao. A neki su na treningu upoznali i ljubav svog života… Neke su djevojke dovele svoje dečke, žene supruga, a neki su došli i zajedno i pronašli kako kvalitetno provesti zajedničko vrijeme. Ima ih i koji dolaze zbog druženja nakon i prije treninga. Svako ima svoj razlog, a svima je zajedničko da su donijeli odluku napraviti nešto za sebe.