Gledaš nogomet? A što tada jedeš i piješ?

Gledaš nogomet? A što tada jedeš i piješ?

U tijeku je EURO 2020. Veći dio muške populacije rado će popratiti barem jednu utakmicu, a neki i sve koje se nude toga dana. Kada igra hrvatska reprezentacija gledatelja će biti i više. Bit će tu i žene i djeca. S malih ekrana u pauzama od tekmi pozivaju na kupnju navijačkih čipseva, ćevapa, piva, gaziranih pića… Svega što će na tijelo, koje će više sjediti a manje se kretati, ostaviti itekako posljedice.

Prosječan navijački stol obično izgleda ovako:

  • Red piva (bilo kojeg samo da ga ima, minimum kašeta viška). Ako ima djece bit će tu i gaziranih pića.
  • Red grickalica (naravno čips s paprikom, po mogućnosti ljutom, a ne zaboravimo ni smoki i ostala čudesa)
  • Red mesa (takozvani navijački ćevap iz trgovačkog centra uz koji se obavezno poslužuje ajvar da mu popravi okus)
  • Salata (to je uglavnom luk i ponekad pomidor)
  • Red mineralne (valja i podrignuti da se sve slegne)

Uz gledaje nogometa obično ide - čips

Sve skupa ubojita kombinacija. Idealno da se natuče koja kila viška, bez problema. Da se uništi skoro cijela flora pozitivnih bakterija u crijevima. Sva ta hrana neće pozitivno utjecati i na hormonalni sustav muškarca u nekim 40-tim godina. Samo će još dodatno pomrsiti račune proizvodnji testosterona. Žene će vjerojatno sve to konzumirati u manjim količinama, a umjesto pive neke će radije posegnuti za gaziranim pićima, prepunim šećera. I doći će na isto. I djeca će rado popiti koji gazirani sok.

Nakon takvog gledanja utakmice san će biti loš, a drugi dan nećete se osjećati ništa bolje. Iz gornje i donje rupe će ići svi nepovoljni vjetrovi i zapusi pa osim što ćete sami sebi biti odbojni zamislite kako je drugima.

Umjesto čipsa poslužite kokice

Sada je pitanje, da li može pametnije?
Naravno da može…

1. Piće: Gemišt je bolja verzija od pive jer se možeš igrati s omjerom i već imaš mineralnu. Bijelo vino nema toliko kalorija kao i pivo. Djeci umjesto gaziranih pića ponudite limunadu ili neki drugi sok od voća razrijeđen vodom.

2. Grickalice:  kokice će biti sasvim ok, bez previše soli. Napravite mjeru i sigurno vam se neće ići raditi nove tijekom utakmice

3. Ćevap:  Otiđite kod mesara po dobar komad mesa ili ćevape. Ne kupujte one koji stoje u škrinji još od dolaska Hrvata. Osim toga kada je meso dobro treba samo sol i papar, ništa više.

3. Povrće:  matovilac, rukola, baby špinat se odlično sljubljuju s mesom. Luk nareži dan prije, posoli ga, neka “pusti vodu” i neće ti pasti teško na želudac.

4. Mineralna: na kraju mineralna i ne treba, ali možeš popiti neki fini digestiv kao što je neki biljni liker Pelinkovac ili travarica, a i whiskey je sasvim ok..

Nitko ne kaže da ne treba uživati, samo treba bolje planirati. Kada imamo dobar plan sve je lakše i uspješnije.

Aleksandar Miketa

Komentari
×

Zanima me