Što za doručak?

Što za doručak?

Tapkanju u mraku po pitanju zdravog doručka došao je kraj. Obrok koji ne zahtjeva puno vremena za pripremu niti odlazak po namirnice u egzotične dijelove planete te plaćanje istih malim bogatstvom, lako je dostupan svima koji to žele.

Klijenti koji vježbom žele postići ili održavati vitku liniju u Centru Miketa mogu zatražiti i program prehrane, koji je u tom slučaju prilagođen njihovim individualnim fizičkim potrebama i njihovom životnom stilu.
Za one koji žele smršavjeti, a nemaju posebnih potreba tipa alergije ili intolerancije na hranu, niti se drže drugačijih načina ishrane kao što su vegetarijanstvo ili veganstvo, predlažemo nekoliko zdravih načina da započnu dan znajući da su u tijelo unijeli obrok koji je bogat nutrijentima i koji ih neće opteretiti nepotrebnim kalorijama što će se taložiti u vidu prekomjernog sala.

1. Zeleni smoothie za dobro jutro: Pola limuna i nekoliko grančica peršina izblendati s pola litre vode.
Ili: Limetu i nekoliko grančica celera izblendati s pola litre vode.
Dio napitka popiti natašte, a ostalo pijuckati kroz jutro, obavljajući svoj posao. Ovo nije obrok, već napitak.

2. Običan jogurt u kojeg možete ubaciti sjemenke lana, bademe, orahe ili lješnjake. Voćna varijanta nek bude sa šumskim voćem (borovnice, maline, kupine) i chia sjemenkama. Ako vam jedan jogurt nije dovoljan, pojedite dva. Ne treba vam kruh!

3. Tvrdo kuhana, posoljena jaja. Dva do pet jaja mogu biti i zaseban obrok, no možete ih kombinirati sa svježim sirom.

4. Zrnati, svježi kravlji sir ili mozzarella. Jedno pakiranje je nekome dovoljno kao zaseban doručak, no možete ga jesti u kombinaciji s prijedlozima 5 i 6.

5. Jabuka razrena na komade i premazana sa kikiriki/badem/indijski oraščići putrom

6. Suho meso ili dimljeni losos  sa tvrdim sirom.

7. Puding sa chia sjemenkama, šumskim voćem, mjerica proteina i bademi/orasi/lješnjaci.

Sve ove namirnice možete i ponijeti sa sobom na posao. Kombinacije su dobrodošle! Moja najdraža kombinacija je fetica dimljenog lososa nasjeckana u zrnati sir.

Naravno da je najbolje da povrće bude domaće i nešpricano, da jaja budu iz podnog uzgoja (ima ih u većini velikih trgovačkih lanaca), da jogurt bude od mlijeka travom hranjenih krava, a sir od tog istog mlijeka. Ali ako je to sve vama u ovom trenutku nemoguće postići, uvijek je bolje odlučiti se za iste te namirnice iz trgovine ili s place, nego za neke druge namirnice iz trgovine ili s place (kruh, pekarski proizvodi, grickalice, muesli i ostale »zdrave« žitarice, slatko voće, namazi i naresci).

Jednostavno naviknite se jesti kada već možete. Ne dozvolite sebi da “pregladnite” i počnete trpati u sebe sve i svašta. Svaki put počinje sa dobrim planom pa tako i promjena prehrambenih navika.

Članak čitajte kako piše. Mlijeko ne čitati kao zobeno ili rižino mlijeko, jogurt nije voćni jogurt, a suho meso nije kobasica.

Tea Miketa

Komentari