Sinkronizacija, emocionalna anatomija i postura

Sinkronizacija, emocionalna anatomija i postura

Negdje sam čitao da trener Bena Johnsona nikad nije imao štopericu. Kada su ga pitali kako zna kada trči brzo, a kada ne, on je odgovorio da kada izgleda brzo onda je brz, a kada ne izgleda brzo onda nije.

Dobra sinkronizacija pokreta se vidi i osjeti. Takva osoba klizi kroz prostor, odiše elegancijom i samopouzdanjem. Njene ruke slobodno vise, miču se dok hoda, a noge sigurno gaze pod. Ni tiho ni glasno, taman koliko treba da se zna da je tu. Niti smeta niti se nameće. Zadovoljno je svojim postojanjem u prostoru i vremenu.

Glava stoji visoko, uspravno kao da nosi krunu, a oči su uperene prema naprijed u pravcu gibanja.
Kroz tijelo prolazi jedna nevidljiva ravna linija oko koje se tijelo vrti. Ono se giba u mjestu, ali i harmonično pliva prema naprijed. Lagano ostvaruje svoju uspravnost i distribuciju sile na podlogu.

Kao da je građeno od lukova, a ne kutova. Kao stari rimski amfiteatri, slavoluci pobjede za razliku od modernih građevina koje su pune ravnih linija u oštrih kutova.

Samozadovoljno vlastitim ugodnim gibanjem lice je opušteno, prije spremno na radost i osmijeh nego ljutnju i plač. Oči veselo plamte u dupljama tražeći sličan takav plam. Da stvore još veću i dugotrajniju vatru.
Osim posturalne anamneze terapeut treba promatrati dinamičku vertikalnu organizaciju, ali i emocionalnu anatomiju.

Komentari
Ljubav prema pokretu je otkrio je u najranijoj dobi što je bilo malo zahtjevno njegovim roditeljima. Znatiželja ga je vodila da uči i proučava gibanje te pomaganje ljudima da kroz pokret spoznaju i nauče kako živjeti bez boli. Dugotrajno učenje japanskih borilačkih vještina je izoštrilo osjet za detalje i preciznost. Voli planinarenje i vrtlarenje, a u slobodno vrijeme uspijeva biti kreativan i u kuhinji.
×

Zanima me